30/10/2022

Met de wijnactie 2022 wil Lionsclub Raalte de aanschaf van een bed voor de vijfde gastenkamer van Hospice De Cirkel mogelijk maken. Het gaat om een speciaal Sentida verpleegbed voor de laatste, terminale zorg. De wijnen zijn tot medio november bij de Lions te bestellen.

Voor de actie heeft Lions Raalte een aantal heerlijke, goede wijnen geselecteerd. We bieden ze aan met een kleine marge, die rechtstreeks naar Hospice De Cirkel gaat.  De geselecteerde wijnen zijn verpakt in een geschenkkist of in een doos van 6 flessen.

Geschenkkist/verpakking met:

• Fles Les Bertholets Grande Reserve GSM rood (€ 15,00)
  • Fles rood en fles wit Les Bertholets Grande Reserve GSM/Chardonnay (€ 27,50)
  • Magnumfles (1,5 l) rood Les Bertholets GSM (€ 22,50)
    (zie onder)

Doos met:

• 6x wit droog Colombelle Sélection Blanc (Frankrijk, € 43,00)
  • 6x wit droog De Bortoli Fam Sel Semilon/Chardonnay (Australië, € 44,00)
  • 6x rood Rosso Fuoco Torre de Lancia (Italië, € 47,00)
  • 6x rood De Bortoli Family Sel Shiraz/Cab Sauvignon (Australië, € 44,00)
  • 6x rood La Huppe Cabernet Sauvignon (Frankrijk, € 43,00)
  • 6x rood Les Bertholets Grande Reserve GSM (Frankrijk, € 50,00)
  • 6x wit droog Les Bertholets (Frankrijk, € 50,00 - beperkt leverbaar)
    (zie onder)

De wijnen zijn tot met zondag 13 november via onderstaande formulieren te bestellen via wijnactie@lionsclubraalte.nl en worden vanaf 26 november geleverd. De opbrengst van de wijnactie wordt begin volgend jaar overhandigd aan Hospice De Cirkel.

Formulier Wijnen geschenkverpakking (bewaar met rechter muisknop)

Formulier Wijnen dozen (bewaar met rechter muisknop)

Grote wens

Met de opening onlangs van een vijfde gastenkamer en een extra familiekamer zag het hospice een grote wens in vervulling gaan. Met de uitbreiding is het bijna-thuis-huis voorbereid op de groeiende vraag vanuit de Sallandse bevolking naar ondersteuning bij terminale zorg. De coördinatoren en de vele vrijwilligers zetten zich met toewijding en enthousiasme voor deze zorg in. Het is vandaar dat we Hospice De Cirkel een mooie opbrengst gunnen. Helpt u mee?

Voor ondernemers

Voor ondernemers tippen we deze actie graag als onderdeel van uw kerstpakketten of als relatiegeschenk. Zelf schenken met de feestdagen en ervan genieten mag uiteraard ook.

Aan de flessen komt een kaartje met korte, bondige informatie over het goede doel, zodat uw klanten of werknemers weten dat u hen een maatschappelijk verantwoord cadeau heeft gegeven. Zo wordt het met recht een win-win-win-actie!

De wijnen in geschenkverpakking

De wijnen in dozen van 6 flessen